THY yönetiminden tüm dünyada endişeye yol açan koronavirüs (Kovid-19) hakkında bilgilendirme amaçlı bir basın toplantısı yapıldı.

THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı tarafından Koronavirüs önlemleriyle ilgili bir basın toplantısı düzenledi.

İstanbul Havalimanı’ndagerçekleştirilen ve çok sayıda gazeteci, televizyoncunun katıldığı  basın açıklamasında konuşan Aycı, “Bilet iade ve açığa alma sürecini kolaylaştırdık. Mayıs ayına kadar olan biletleri bedelini ödemek, açığa almak gibi konularda her yerden bu hizmetleri şu anda gösteriyoruz.” ifadelerini kullandı.

Başkan İlker Aycı, “Hassasiyetle taşımaların yapılmasını sağlamak açısından ilgili bakanlıklarımız ve bakanlarımızla devamlı temas halindeyiz. Sivil havacılıkla irtibat halindeyiz. Dünya sağlık örgütü ve sektörel kuruluşlarımızın önlemlerini ve uyarılarını dikkatle ve anında takip ediyoruz” dedi.

“Uçuşlar hakkında bilgilendirme”

THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı

“Güney Kore’nin başkenti Seul’dan uçak seferlerimizi azalttık” diyen Aycı, “Nahçivan’dan yapılan uçuşlarımızı ise tamamen durdurduk. Risk devam ederken bazı yerlerden uçuşları durduruyoruz. Bu zamana kadar seferlerimiz durdurulmuştur. Önümüzdeki dönemde  yine 12 risk taşıyan ülke var. Onlara dikkat edeceğiz. Maske ve benzeri koruyucu tedarikleri alıyoruz. Mürettebatımıza ve istasyonlarımıza, yöneticilerimize gerekli tüm  eğitimler verildi” ifadelerini kullandı.

Aycı, yaptığı açıklamada “Riskin yönetilmesi için elimizden gelen gayreti gösteriyoruz. Bu tip ülkelerle ilgili Suudi Arabistan Umre uçuşlarını durdurdu. Yolcu girişlerini de 22 ülkeyi kapsayacak şekilde THY olarak durdurduk. Uçuşlarımızı sağladık. Türk vatandaşlarımızı alarak geri dönmeye devam edecek. Ama umre uçuşları kapatıldı. İstanbul Havalimanı’ndan bu 22 ülkeye yönelik çalışmalarımızı yapıyoruz. Gelenleri Suudi Arabistan’a göndermiyoruz. Gelişmelere hızla uyum gösteriyoruz” diye konuştu.

“Virüs ne kadar riskli ise ondan daha risklisi tedbirsiz olmaktır”

THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı

“Bilet iade ve açığa alma sürecini kolaylaştırdık” diye sözlerine devam eden  Aycı, “Mayıs ayına kadar olan biletleri bedelini ödemek, açığa almak gibi konularda her yerden bu hizmetleri şu anda gösteriyoruz” şeklinde konuştu. İlker Aycı, THY bünyesinde bulunan 250’den fazla uçağın dezenfekte edildiğini  ifade ederek , “Etmeye devam ediyoruz. Hayatın tabii akışını yolcularımız devam ettirebilirler. Virüs riskli ama virüsten daha riskli olan ise tedbirsiz olmak. Herkesin alması gereken tedbirler bireysel ve kurumsal anlamda alınıyor. Asıl mesele virüs ne kadar riskli ondan daha risklisi tedbirsiz olmak. Bu kısımları da dikkate alarak bunu yönetmek. Tabii hayatın tabii akışı da sürdürülmeli” dedi.

İstanbul Otelleri

Beğendiniz mi? Arkadaşlarınızla Paylaşın!

Sizin Tepkiniz Nedir?

Üzdü Üzdü
Üzdü
BuTatilde
Yazımızı beğendiyseniz paylaşarak ve sosyal medya hesaplarımızı takip ederek bize destek olabilirsiniz. En sıcak turizm haberlerini ve en güzel seyahat yazılarını sizler için paylaşmaya her zaman devam edeceğiz.